کسانی که تنظیمات میکنند باید معیار اصلاح باشند.

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۷ - ۱۴:۵۵
mopvpe

سه شنبه مورخ ذوالقعده ۱۳۹۸

هیات نظامی وزارت قوماندانی از مجاهدین حوزه چهارم، نهم و دهم کابل و مقام های نظامی و ملکی که در شهر قدم می زنند دیدار نموده و دستورات یاد بود را عملاً تطبیق نمودند.

کمیته 15 نفری تحت رهبری مولوی راز محمد حمید وزارت خیریه تشکیل شد که شامل اشتراک بسیاری از مسئولین وزارت تذکره از جمله مسئولین ریاست چهارم، نهم و دهم بود cts از زندان ها، سازمان های نظامی، کشفی و جنایی و در شهر. از مقامات متحرک دیدن نموده و گام های عملی برای از بین بردن منکرات موجود برداشت.

مولوی رازمحمدحمید ریس منکرعزاله مطابق حکم رهبری از پسران جوان و ریش دار خواست از صف نظامی بیرون شوند واز مجاهدین که موی شان خلاف سنت پیامبر بود انجامش بده.

آقای حمید در دیدارهای به یاد ماندنی اش به مسوولان گفت: مسئولیت اصلاح جامعه را باید به کسانی سپرده شود که سازمان یافته اند و اصلاح خود را اولویت داده اند. """

او به پسران جوان توصیه کرد که در عین حال این راز را از خطوط نظامی حذف کنند، به درس و تحصیل بی ریش خود ادامه دهند. وی همچنین از مردان ریش دار تقاضا کرد که ابتدا سیرت و صورت خود را مطابق آموزه های پیامبر بسازند. و بعد باید بتواند مصدر خدمت به این ملت باشد.

قابل ذکر است که مسوولان این مناطق از اقدام عملی وزارت امرالد معروف در مورد تطبیق احکام ابراز خرسندی نموده و به کمیته اطمینان دادند که شاهد چنین داور نخواهد بود مصرف در جریان بازرسی دوم.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS