سرپرست وزارت امربالمعروف با بزرگان ولسوالی بلخاب سرپل دیدار کرد

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱/۱۳ - ۹:۳۱
mopvpe

شنبه - ۱۰رمضان المبارک – ۱۴۴۴ ه.ق

شیخ محمدخالد الحنفی سرپرست وزارت امربالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات با اعضای کمیسیون شیعیان و بزرگان ولسوالی بلخاب ولایت سرپل در مقر این وزارت دیدار کرد.

در این دیدار در نخست بزرگان ولسوالی بلخاب از سرپرست وزارت امربالمعروف اظهار سپاس و قدردانی نموده و در ارتباط هماهنگی میان مردم و امارت اسلامی گفتگو کردند و وعده سپردند مردم ولسوالی بلخاب در کنار نظام اسلامی قرار گرفته و از فعالیت های وزارت امربالمعروف اظهار رضایت می نمایند.

مردم ولسوالی بلخاب گفتند یگانه دروازه که به مشکلات شان رسیدگی خواهند کرد؛ وزارت امربالمعروف می باشد و باید به مشکلات شان رسیدگی صورت گیرد.

سپس سرپرست وزارت امربالمعروف گفت همه ما برادران دینی هستم و تمام اقوام افغانستان با حفظ اتحاد و برکت خون شهدا، نظام اسلامی را شکل دادند.

شیخ خالد گفت زمانی نظام اسلامی تطبیق می گردد در آن حقوق مردم محفوظ گردد و مسئولیت امارت اسلامی  است که به تمام حقوق فردی و اجتماعی شهروندان رسیدگی نماید و در ۲۰ سال گذشته حقوق شهروندان ضایع گردید و شهدا به خاطر اخراج تجاوزگران، تطبیق نظام اسلامی و خدمت به کشور شان جهاد نمودند و اکنون بزرگان امارت اسلامی در تلاش است تا به تمام حقوق شهروندان در گوشه و کنار کشور زندگی می نماید؛ رسیدگی نماید.

سرپرست وزارت امربالمعروف گفت دروازه این وزارت به روی تمام مردم باز است و مشکلات را که مردم شریف بلخاب مطرح نموده است در صورت که مخالف ارشادات اسلامی قرار نداشته باشد در هماهنگی نهاد های مسئول به آن رسیدگی خواهند کرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS