مولوی محمد فقیر خطاب به معتادان;امیدواریم صحت مند شده و سرپرست خانواده های تان شوند!

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۸:۵۶

مولوی محمد فقیر معین پالیسی و مسلکی وزارت امربالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات در پایان سمینار سه روزه که به هدف اصلاح و تربیت معتادان راه اندازی شده بود گفت: امارت اسلامی در تلاش است  تا به همه مشکلات معتادان رسیدگی نمایند و هدف گردهمایی امروز؛ این است تا معتادان به حالت عادی شان بازگشته و از باردوش خانواده های شان رهایی یابند.

مولوی محمد فقیر خطاب به معتادان گفت: تلاش های ما این است   تا معتادان را که برای تهیه مواد نشه ای شان؛ اموال خود و مردم را به فروش می رساندند؛ نجات داده  و زندگی آنان طوری مرفع شود که به جای مواد مخدر؛ مواد غذایی را به خانواده های شان ببرند.

وی با اشاره ترک منکرات در اسلام افزود: تمام گناه تان بعداز توبه بخشیده خواهند شد و باید معتادان از وضعیت ناگوار گذشته شان درس عبرت گرفته و توبه نمایند؛ تا خداوند متعال گناهان شان را ببخشد.

وی با اشاره به مکلفیت های یک دولتی اسلامی گفت: امارت اسلامی می کوشد تا زندگی معتادان را بهبود بخشد و صحت بزرگترین ثروت می باشد و بیشترین منفعت را برای انسان می رساند باید از آن به گونه درست استفاده نمود.

مولوی محمد فقیر در پایان برای معتادان آرزوی صحت مندی نموده و از آنان خواست به عنوان یک عضوی سالم جامعه به زندگی عادی شان برگردند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹
Background image

قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۸ - ۹:۱۳
Background image

سرپرست وزارت امر بالمعروف، با علماء و بزرگان قومی ولایت نورستان دیدار نمود.

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با تعدادی از علماء و بزرگان قومی ولسوالی نورگرام  این ولایت به هدف رسیدگی به مشکلات محیطی آنان در مقر این. . .

شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۹:۳۵
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امربالمعروف،نهی عن المنکر وسمع شکایات با علمای اهل تشیع کشور دیدار کرد.

 شیخ محمد خالد الحنفی، سرپرست وزارت امربالمعروف در دیدار با علمای اهل تشیعه کشور، بر حل مشکلات  و سایر مسائل مربوط مورد بحث و بررسی قرار داد.

 در این دیدار که جمع کثیری از علمای اهل. . .

BACK TO NEWS