شیخ محمد خالد الحنفی با سفیر جمهوری اسلامی ایران ملاقات نمود.

org_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳
mopvpe

سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات؛ شیخ محمد خالد الحنفی با سید حسن کاظمی قُمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقیم کابل و هیئت همراه شان دیدار و ملاقات نمود.

در نخست؛ سرپرست وزارت امر بالمعروف به هیئت کشور ایران خوش آمدید عرض نموده، افزودند: عملکرد جمهوری اسلامی ایران، در جهت تحویل دهی سفارت افغانستان به نماینده امارت اسلامی قابل تحسین است؛ از این بابت از دولت جمهوری اسلامی ایران امتنان می نمائیم.

شیخ محمد خالد الحنفی علاوه نمودند، از آنجائیکه ایران میزبان بیش از صد ها هزار اتباع افغانستان میباشد، فعالیت سفارت افغانستان در آنجا برای رسیدگی به مشکلات افغان ها خیلی ارزنده و مهم است.

سرپرست وزارت امر بالمعروف هم چنان تاکید نمود؛ سفارت افغانستان در تهران مسوولیت بزرگ را در قبال اتباع افغانستان دارد و نیز از مهمان نوازی دولت و مردم ایران برای میزبانی دوامدار از مهاجرین افغانستان ابراز قدردانی کرد.

سرپرست وزارت امر بالمعروف؛ شیخ محمد خالد الحنفی، روی وحدت و یک پارچه گی دنیای اسلام تاکید نموده، گفتند: اتحاد جهان اسلام رمز موفقیت همه میباشد و این مسوولیت ما است تا برای حفظ وحدت امت اسلامی، تحت تاثیر و فشار دست های بیرونی قرار نگیریم، نیاز است باهمکاری هم در این زمینه تلاش کنیم.

در ادامه؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: حمایت از قشر مستضعف مسلمانان، بدون در نظرداشت موقعیت و مکان آن، از افتخارات ما محسوب میگردد.

همانطوریکه اجازه مداخله به امور داخلی ایران را نمی دهیم، به همان گونه مایل نیستیم به امور داخلی کشور دیگری نیز  مداخله کنیم، در ایران صد ها هزار مهاجر افغانستان به سر میبرند که سپردن سفارت نیاز آنان نیز بود.

سید حسن کاظمی قُمی اضافه نموده، گفت: عده یی به مسائل حقوق زنان می پردازند که حقوق زنان در اصل ارزش به آنها ندارد، موضوع تعلیم و تحصیل زنان و دختران مسئله داخلی افغانستان است که به شکل درست آن باید حل گردد. از آنجائیکه جلو منکرات گرفته شده وضعیت فعلی حتی برای مردم نظام قبلی هم رضایت بخش است.

در اخیر، سرپرست وزارت امر بالمعروف، شیخ محمد خالد الحنفی، گفتند: بعضی حلقات سعی می نمایند با تبلیغات شان ما را دشمن تعلیم و زنان وانمود کنند در حالیکه اسلام یگانه دین است که حقوق زن را به همه واضح نموده، قشر اناث را بخش از انسانیت معرفی نمود. ما با در نظرداشت احکام شرعی متعهد به تامین تمام حقوق زنان می باشیم.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۵:۲۱
Background image

شماری از نظامیان و مسئولین اداره پیشین از برنامه های وزارت امربالمعروف اعلام حمایت نمودند

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین ادارۀ پیشین در مقر این وزارت دیدار کرد.

در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۵:۲۶
Background image

سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغي افغانستان ملاقات نمود

الحاج شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغی افغانستان در مقر این وزارت دیدار و ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۱۵:۴۰
Background image

کتابخانه وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

۱۴۴۶/۱/۱ ه ق

قبل از ظهر امروز یک شنبه یک باب کتابخانه توسط هیئت رهبری وزارت امربالمعروف در مقر این وزارت افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

رهبری وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع. . .

BACK TO NEWS