پیام تبریکی هیئت رهبری وزارت امربالمعروف و نهی عن المنکر به مناسبت عید سعید فطر

org_admin
شنبه ۱۴۰۱/۲/۱۰ - ۹:۵۸

 

هیئت رهبری وزارت امربالمعروف و نهی عن المنکر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنان در ماه پرخیر و برکت رمضان، حلولِ عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان، هم میهنان عزیز مردم شریف، متدین و مسلمان افغانستان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

به برکت این بهار قرآنی با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف و مناسک نورانی به ویژه در شب های قدر، تجربۀ جدیدی از عبادت در شرایط سخت تر و اشتیاق خالصانۀ خود را به ارزش های دینی، معنوی و معارف الهی به شکل زیباتر و تأثیر گذارتر از پیش، آشکار ساختند. در این ماه غفران درهای رحمت الهی بیش از هرزمان دیگر بر روی بندگان گشوده شد. خداوند تعالی را سپاسگزاریم که بعد از ختم دو دهه اشغال کشور، فرصت دیگری اعطأ فرمود تا رمضان دیگر را زیر چتر امارت اسلامی سربه سجده گذاریم و دست دعا بسوی عرش ملکوتیش بلند نموده طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم. اکنون که کشور ما در برابر فشارها و دسایس دشمنان قرار دارد، بیش از هرزمان دیگری به پیام های سازندۀ ماه رمضان نیاز است. بی تردید در سایۀ رهنمودها و توصیه های وزارت امربالمعروف، همانا اتحاد و همدلی است که میتوان به خوبی از این مشکلات عبور کرد، عزت و سربلندی ملت افغانستان را در سطح جهان به نمایش گذاشت.

هموطنان عزیز؛  عید سعید فطر، پس از یکماه بندگی و روزه داری در حقیقت جشن پاداش نیایش خالصانۀ مؤمنان است، به همین لحاظ از تمام ثروت مندان، تجاران و مؤمنان خیراندیش صمیمانه خواهشمندیم که با دادن صدقات فطر شان دست فقراء و مساکین را بگیرند زیرا که دین مقدس اسلام پیام آور سخاوت و کمک به نیازمندان است. بدینوسیله هیئت رهبری وزارت امربالمعروف و نهی عن المنکر این عید را به کافۀ ملت غیور و مسلمان تبریک گفته و از بارگاه رب العزت برای کشور عزیز مان امنیت، صلح دایمی و رفاه و آسایش می طلبد.              

                                                                هیئت رهبری وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS