نظارت از یک ایست بازرسی در ولسوالی شتل پنجشیر

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۷ - ۱۵:۶
mopvpe

سه شنبه، ذالقعده ۷، ۱۴۴۳

محتسبین آمریت امر بالمعروف و نهی عن المنکر ولسوالی شتل ولایت پنجشیر امروز از یک ایست بازرسی در مربوطات این ولسوالی نظارت کرده اند.

قاری محمد گل عمری محتسب آمریت امر بالمعروف و نهی عن المنکر ولسوالی شتل پنجشیر گفت که وی از ایست بازرسی ریاست استخبارات در منطقه دالانسنگ این ولسوالی نظارت کرده است.

وی افزود که در این نظارت نحوه رفتار مجاهدین با شهروندان در ایست های بازرسی، سیرت،صورت، حجاب اسلامی مسافرین و استماع شکایت آنان به بررسی گرفته شد.

قاری محمد گل گفت که در این نظارت درکنار آنکه از مسوول ایست بازرسی ریاست استخبارات خواسته شد تا با شهروندان مسافر که روزانه به این ولایت رفت و آمد دارند با اخلاق اسلامی رفتار نیک نمایند در همین حال از هر شهروند مسافر نیز خواسته شد تا دستورات دین مبین اسلام را در حین سفر رعایت کرده و خود را مطابق سنت رسول اکرم (ص) آراسته سازند.

او علاوه کرد که از این سخنان وی مسوول و کارمندان آن ایست بازرسی حمایت کرده در راستای عملی شدن گفته های ایشان اطمینان دادند.

همچنان مسافرین نیز ضمن خوشی از رفتار نیک مسوولان ایست های بازرسی از این اقدام محتسبین ولسوالی شتل اظهار خوشی کرده و در راستای تطبیق شریعت اسلام و آراسته شدن سیرت و صورت شان مطابق سنت رسول اکرم (ص) وعده سپردند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS