منسوبین وزارت امربالمعروف نماینده گان واقعی نظام امارت اسلامی اند

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۱ - ۱۷:۱۵

۱۴۴۵/۲/۲۶ ه ق

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در سفرکاری اش به ولایت تخار در گردهمایی مردمی گفت که مقام ها و کارمندان این وزارت ترجمانان اصلی نظام امارت اسلامی اند.

سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر خطاب به محتسبین و کارمندان این وزارت به گونه از نظام ترجمانی کنید که نظام امارت اسلامی بد نام نشود.

سرپرست وزیراین وزارت در جمع از بزرگان قومی ومسئولین این ولایت به خاطری تقویه نظام اسلامی گفت هرافغان مکلف اند تا خود را مطابق معیار های شریعت اسلامی نمایند.

شیخ محمد خالد الحنفی می گوید که درحال حاضر نظام اسلامی تطبیق گردیده و برعلاوه تطبیق شریعت اسلامی آنان به مشکلات و شکایات فرد فرد کشور رسیدگی خواهند کرد.

محمد خالد الحنفی نیز درسفرش به ولایت تخار با تأکید برحق و حقوق زنان می گوید برخی ازکشورها تلاش دارند به بهانه حقوق بشر، زنان افغان را بی پرده و بی عزت بسازند.

سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات یک بار دیگر بر رعایت حجاب تأکید نموده میگوید حجاب حکم الهی است و بر همه زنان مسلمان واجب می باشد .

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹
Background image

قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی. . .

BACK TO NEWS