مسئولین مکلف اند در راستای ریشه کن ساختن تعصبات؛ در ادارات مربوطه تلاش نمایند

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۸:۵۱

 محترم شیخ سعید احمد شهید خیل معین نظامی وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، نظارت و ارزیابی از چگونگی عمل کرد نهاد های نظامی به ولایت بدخشان سفر نمود.

معین نظامی این وزارت پس از دیدار با شهروندان این ولایت با منسوبین نظامی قومندانی امنیه، ریاست استخبارات، مجاهدین، روسای ادارات امارتی، رئیس امربالمعروف و محتسبین؛ تدویر جلسه نموده و از مسئولین بخش نظامی در این ولایت خواست، نماز‌های شان را با جماعت ادا نموده و از استخدام افراد زیر سن در صفوف نیروهای نظامی جداً خودداری کنند و احکام شریعت  اسلامی را  به گونه احسن رعایت نموده  واز دامن زدن به مسایل قومی و مذهبی نیز خودداری نمایند.

معین نظامی وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات حین نظارت از ادارات نظامی، برای منسوبین ادارات یاد شده  توصیه نمود که با محتسبین در مورد تطبیق قانون امربالمعروف و نهی عن المنکر همکاری جدی نمایند و همچنان آنعده منسوبین که  خود را به طرزالعمل نافزه برابر نمیکند باید از وظیفه برکنار گردد.

در اخیر مسئولین  ادارات ملکی ونظامی این ولایت از سخنان معین نظامی مقام وزارت امربالمعروف اظهار قدر دانی نموده برای محتسبین اداره امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات این ولایت وعده همکاری نمودند

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۳:۳۵
Background image

سخنگوی وزارت امربالمعروف، از سوی رهبری این وزارت معرفی و به کار آغاز نمود

 رهبری وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات مولوی سیف الرحمان خیبر را بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان به مسئولان و کارمندان این وزارت معرفی نمود.

در این مراسم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۸:۵۱
Background image

مسئولین مکلف اند در راستای ریشه کن ساختن تعصبات؛ در ادارات مربوطه تلاش نمایند

 محترم شیخ سعید احمد شهید خیل معین نظامی وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، نظارت و ارزیابی از چگونگی عمل کرد نهاد های نظامی به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲ - ۸:۱۹
Background image

تأکید رهبری وزارت امربالمعروف  بر پیروی از راه و روش پیامبر ﷺ

محفل با شکوه تجلیل از میلاد با سعادت پیامبر گرامی حضرت محمدﷺ با اشتراک شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، محمد اسماعیل رحمانی رئیس مدرسه الجهادیه. . .

BACK TO NEWS