قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی برگزارش شده بود گفت: قانون  سمع شکایات در دو فصل، بیست سه ماده و یک مقدمه از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید.

شیخ صدیق الله معین سمع شکایت این وزارت در جمع از خبرنگاران افزود، وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات بر اساس این قانون مکلف است تا برای همه شهروندان فضای را ایجاد کند که همه اقشار جامعه بتوانند شکایات شان را به گونه آزادانه به این وزارت شریک نمایند.

همچنان مسئولان وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات رسیدگی به شکایات مردم را یکی از برنامه های اساسی شان عنوان نموده می گویند: وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر قانون که از سوی عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح شده است، در آن نحوه رفتار مسئولین و کارمندان امارت اسلامي با شهروندان بیان شده، مطابق به احکام الهی می باشد که در آن به هیچ فرد یا مقام اجازه نمی دهند بالای شهروندان ظلم نمایند و این قانون از حقوق شهروندان حمایت می‌کند.

به باور معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر در یک سال گذشته به هزار ها شکایات از سوی شهروندان به این معینیت ثبت شده و معینیت سمع شکایات به اکثریت آنها رسیدگی نموده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹
Background image

قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی. . .

BACK TO NEWS