شماری از نظامیان و مسئولین اداره پیشین از برنامه های وزارت امربالمعروف اعلام حمایت نمودند

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۵:۲۱

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین ادارۀ پیشین در مقر این وزارت دیدار کرد.

در ابتدا جنرال شعور گل پشتون  رئیس اتحادیه متقاعدین اداره پیشین صحبت نمودند گفتند: پس از بیست سال نخستین بار است که در سراسر کشور احکامات شرعي نافذ، منکرات جهری ختم ګردیده است  و مردم متدین افغانستان در حاکمیت قانون اسلامی زندگي میکند.

آنان از فعالیت های اصلاحي و دستاورد های وزارت امربالمعروف ابراز امتنان نموده بر اهمیت و ضرورت آن در جامعه اسلامی تأکید کردند و از هرگونه همکاری و حمایت خویش در عرصه های مختلف اطمینان دادند.

  همچنان آنان خواست ها، پیشنهادات و مشکلات شان را در عرصه های مختلف از جمله پرداخت معاشات متقاعدین، ترتیب حاضری  برای افسران بی سرنوشت و فراهم نمودن امکانات به آنان، با سرپرست وزارت امربالمعروف شریک ساختند.

آقای شعور گل پشتون و افندی سنگر گفتند: نظامیان پیشین آماده اند که در هر بخش تجارب و اندوخته های شان را با نظامیان کنونی شریک سازند و در زمینه تربیت افراد مسلکی مُمد واقع شوند. آنان افزودند بیش از 80 درصد نظامیان بلند رتبه اداره پیشین در داخل کشور به زندگی عادی شان مصروف هستند و محدود کسانیکه در خارج از کشور زندګی میکند به هیچ وجه از ما نمایندگی نمی توانند. آقای شعور گل پشتون هم چنان اضافه نمود؛ با بیش از صدها جنرالان و نظامیان بلند رتبه اداره پیشین تماس های مداوم بر قرار می باشد و آنان در صدد عودت به کشور می باشند.

آنان ضمن تأکید بر ضرورت اصلاحات در عرصه های مختلف جامعه، از کارکرد رهبری و منسوبین وزارت امر بالمعروف ستایش نموده خواهان دوام فعالیت های اصلاحی در این راستا گردیدند .

سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که از دیدار با شما خرسند هستم و از ابراز آمادگی تان بخاطر همکاری با امارت اسلامی تشکر می کنم. پس از بیست سال جهاد، اشغال خاتمه یافت و مردم با عزت افغانستان با قربانی های فراوان نظام اسلامی را حاکم ساختند.

شیخ محمد خالد الحنفی ضمن ابراز اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در نظام اسلامی تصریح نمود؛ امر به معروف و نهی از منکر حکم الله متعال و نیاز جامعه اسلامی می باشد که تا اکنون در این راستا فعالیت های چشم گیر صورت گرفته است.

سرپرست وزارت امر بالمعروف گفت که با توجه به عفو عمومی از سوی عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله، هیچ کسی حق ندارد فرد دیگری را آزار و اذیت نماید، دروازه امارت اسلامی افغانستان به روی همه باز است.

سرپرست وزارت امربالمعروف تصریح کرد که تعداد زیادی از مقامات ملکی و نظامی ادارۀ پیشین در اثر تلاش کمیسیون تماس به کشور برگشته اند و آنان بدون هیچگونه مشکلی به زندگی شان ادامه میدهند. وی خطاب به حاضرین بیان نمود که شما به عنوان نماینده نظام امارت اسلامی، آنعده از نظامیان اداره پیشین که در خارج از کشور به سر می برند، آنان را برای برگشت به کشور شان دعوت نمائید.

سرپرست وزارت امربالمعروف بیان نمود؛ متأسفانه افراد مغرض تبلیغات می کنند که گویا کارمندان ادارۀ قبلی آزار و اذیت می شوند که کاملاً نادرست می باشد. اکنون افغانستان یک کشور آزاد، مستقل و خانه امن برای همه افغان ها است، اقشار مختلف مردم افغانستان باید در راستای آبادی کشور و استحکام نظام اسلامی تلاش نمایند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۵:۲۱
Background image

شماری از نظامیان و مسئولین اداره پیشین از برنامه های وزارت امربالمعروف اعلام حمایت نمودند

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین ادارۀ پیشین در مقر این وزارت دیدار کرد.

در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۵:۲۶
Background image

سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغي افغانستان ملاقات نمود

الحاج شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغی افغانستان در مقر این وزارت دیدار و ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۱۵:۴۰
Background image

کتابخانه وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

۱۴۴۶/۱/۱ ه ق

قبل از ظهر امروز یک شنبه یک باب کتابخانه توسط هیئت رهبری وزارت امربالمعروف در مقر این وزارت افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

رهبری وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع. . .

BACK TO NEWS