سفر رئیس تفتیش وزارت امربالمعروف به ولایت کاپیسا

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۷/۲۰ - ۸:۳۲

۱۵ربیع الاول ۱۴۴۴ ه.ق

مولوی محمد امین قدیمی رئیس تفتیش وزارت امربالمعروف و نهی عن المنکر به هدف بررسی فعالیت ریاست های ولایتی این وزارت به ولایت کاپیسا سفر نمود.
رئیس تفتیش این وزارت در نخست با کارمندان و محتسبین ریاست امربالمعروف این ولایت نشست تعارفی برگزار نموده و فعالیت های کاری آنان را استماع نمود.
رئیس تفتیش گفت به منظور آوردن شفافیت، حسابدهی و رسیدگی بموقع مشکلات؛ ریاست تتفیش این وزارت بیشتر از پیش آماده خدمت بوده و راه‌کارهای را برای بررسی فعالیت های ولایات با نظرداشت قوانین امارت اسلامی روی دست خواهند گرفت.
مولوی قدیمی گفت همه ما به بارگاه ایزد منان پاسخگو بوده و برای شفافیت سازی فعالیت ها و رفع نواقض؛ نیاز است تا فعالیت های ادارات مورد تفتیش قرار گیرد تا از میزان پیشرفت فعالیت های آنان آگاهی صورت گیرد.
مولوی جمال الدین مظهری رئیس امر بالمعروف ونهی عن المنکر این ولایت تشریف آوری این هیأت را خیر مقدم گفته و از روند تفتیش فعالیت های ریاست های امربالمعروف استقبال نموده و آنرا گام موثر در جهت پاسخگو نمودن ادارات از فعالیت های شان دانست.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS