سفرمعین نظامی وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر به ولایت بامیان

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۳۰ - ۱۳:۱۲

۱۵۵۴/۳/۵ ه ق

شیخ خلیفه سعید احمد شهید خیل معین نظامی وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات روز گذشته  در یک سفر کاری به ولایت بامیان رسید.

این سفر به هدف تطبیق فرامین امیرالمومنین حفظه الله، حمایت از نظام امارت اسلامی، نظارت و ارزیابی از چگونگی عمل کرد ادارات محلی  امارت اسلامی در اجرأی احکام  و فرامین این وزارت انجام شده است.

معین نظامی وزارت امربالعروف، نهی عن المنکر دردیدار با باشنده گان ولایت بامیان گفت استقرار نظام اسلامی و تأمین امنیت در سراسر کشور نتیجه خون هزاران شهید و فداکاری های ملت می باشد که  باید از این نظام قدر دانی صورت گیرد.

معین نظامی این وزارت دراین سفر و دیدار با شهروندان بامیان گفت تطبیق احکام شریعت اسلامی یک امر ضروری  در جامعه می باشد،  تطبیق احکام اسلامی نه تنها که مانع پیشرفت نمی شود بلکه عامل پیشرفت و ترقی در تمام عرصه ها میگردد.

 اقای شهید خیل با اشاره به تبلیغات دشمن در باره نظام امارت اسلامی گفت مخالفان وکشور های اشغالگر با تبلیغات نادرست تلاش میکنند میان امارات اسلامی و مردم فاصله ایجاد کنند اما امارت اسلامی در برابر توطعه های  نادرست دشمن مبارزه میکند وبا تطبیق احکام شریعت اسلامی پلان های شوم دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

شیخ خلیفه سعید احمد شهید خیل معین نظامی وزارت امر بالمعروف در اخیر برای باشنده گان این ولایت گفت امارت اسلامی دین مقدس اسلام را به معنای واقعی به جهانیان معرفی کرده تا آنان نیز دین الهی را در سراسر دنیا پیاده کنند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۵:۲۱
Background image

شماری از نظامیان و مسئولین اداره پیشین از برنامه های وزارت امربالمعروف اعلام حمایت نمودند

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین ادارۀ پیشین در مقر این وزارت دیدار کرد.

در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۵:۲۶
Background image

سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغي افغانستان ملاقات نمود

الحاج شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغی افغانستان در مقر این وزارت دیدار و ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۱۵:۴۰
Background image

کتابخانه وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

۱۴۴۶/۱/۱ ه ق

قبل از ظهر امروز یک شنبه یک باب کتابخانه توسط هیئت رهبری وزارت امربالمعروف در مقر این وزارت افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

رهبری وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع. . .

BACK TO NEWS