روند تصفیه افراد زیر سن و بدون ریش در حوزه های امنیتی شهر کابل پایان یافت

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۳/۲۲ - ۸:۵۷
mopvpe

شنبه، ذالقعده ۱۱، ۱۴۴۳

هیأت ۱۵ نفره وزارت امربالمعروف به رهبری مولوی رازمحمدحامد رئیس ازاله منکرات امروز از پایان روند کاری پروسه تصفیه افراد زیر سن و بدون ریش در حوزه های امنیتی شهر کابل خبر داد.

مولوی رازمحمد رئیس ازاله منکرات حین دیدار با منسوبین نظامی حوزه های؛ نزدهم و بیست ویکم شهر کابل؛ پروسه تصفیه افراد زیر سن و بدون ریش را مثبت ارزیابی نموده گفت: بررسی های این هیأت نشان می دهد؛ لله الحمد مجاهدین در بسیاری از موارد صورت و سیرت شان به سنت برابر بوده و نیز به توصیه های این وزارت عمل نموده اند.

رئیس ازاله منکرات گفت پروسه تصفیه افراد زیر سن و بدون ریش در سطح حوزه های شهر کابل پایان یافته و در مرحله بعدی پروسه تصفیه را از وزارت دفاع و ریاست عمومی استخبارات آغاز خواهند کرد.

وی همچنان تصریح کرد تعداد افراد که در حوزه های امنیتی صورت و سیرت شان به سنت برابر نبود؛ ارقام شان بسیار اندک بوده؛ و کسانی که تخلف کرده بودند؛ از صفوف اخراج شدند.

مولوی حامد تذکر داد؛ مجاهدین افراد متقی و پرهیز گار بوده و به مجرد ابلاغ این توصیه ها به آن عمل کرده و صورت و سیرت شان را به سنت برابر نمودند.

رئیس ازاله منکرات در پایان این برنامه خطاب به منسوبین نظامی گفت: مجاهدین افراد مطیع و فرمان بردار هستند و نگرانی این وزارت این است مبادا مجاهدین فداکاری های شهدا را فراموش کرده و به منکرات گرفتار شوند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹
Background image

قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی. . .

BACK TO NEWS