رئیس امربالمعروف کندهار: راه تخریب گران نظام اسلامی را انتخاب نکنید

org_admin
شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۴ - ۱۴:۵۷

چهارشنبه، ذالقعده ۲، ۱۴۴۳

رئیس امربالمعروف ولایت کندهار در نشست در ولسوالی دامان این ولایت گفت به راه کسانی نروید که با استفاده از رسانه ها در پی تخریب این نظام هستند.

مولوی عبدالرحمن طیبب رئیس امرالمعروف ولایت کندهار در نشست که در آن مجاهدین، منسوبین نظامی، علمای کرام، متنفذین قوم و جوانان شرکت نموده بود؛ اشتراک و سخنرانی نمود.

در این نشست رئیس امربالمعروف ضمن قدردانی از فداکاری های مجاهدین گفت: زحمات مردم افغانستان قابل فخر است و آنان در ۲۰ سال جهاد به طور کامل با مجاهدین همکاری نمودند و امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته و فداکاری های آنان به باد فراموشی سپرده نشود.

وی از مسئولان خواست به این ملت رنج دیده ترحم و دلسوزی کنند و این پسندیده نمی باشد به این ملت ظلم صورت گیرد و راه کسانی را تعقیب نکنید که با استفاده از رسانه ها در پی تخریب نظام هستند و ما یک ملت و برادران یکدیگر هستم؛ و باید از همدیگر حمایت نمایم.

سپس شیخ الحدیث والتفسیر حضرت مولانا محمد داود یکی علمای مشهور از مردم خواست از تخریب نمودن نظام جلوگیری کنند و علیه نظام شان تبلیغات نکنند؛ زیرا این نظام در پی فداکاری ها و جانفشانی های مجاهدین بدست آمده است.

در پایان این نشست مولوی محمد مبارک ولسوالی این ولسوالی از شرکت کننده مجلس قدردانی نموده و در ضمن مجلس با دعای خیر وی اختتام یافت.

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS