دیدار و ملاقات روسای ولایتی امر بالمعروف با عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه‌الله

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۰ - ۱۵:۱۵

مورخ 16 جمادی الاول؛ روسای ولایتی (34 گانه) در ملاقاتِ که از سوی رهبری وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، جهت ملاقات با عالیقدر محترم امیرالمؤمنین ترتیب گردیده بود اشتراک نمودند.

در این ملاقات که خیلفه صاحب سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله نیز حضور داشت؛ امیرالمؤمنین حفظه‌الله برای همه رؤسا در جهت انجام وظایف، به داشتن صبر و استقامت توصیه نمودند. شیخ هبت الله حفظه‌الله؛ خطاب به رؤسای امر بالمعروف فرمودند: امر بالمعروف و نهی عن المنکر از اهداف مهم نظام اسلامی بوده که زمینۀ بقای آن را تضمین می کند و انجام آن وجیبه ایمانی همه مسلمانان است.

امیرالمؤمنین حفظه‌الله؛ از کارکرد ریاست های امر بالمعروف و نهی عن المنکر ابراز رضایت نموده؛ فرمودند زحمات و تکالیف را که شما در انجام وظایف تان متحمل می شوید سنت نبوی صلی الله علیه وسلم می باشد.

شیخ صاحب حفظه‌الله در ادامه بیانیۀ رهنمودی شان یک بار دیگر از کارکرد ها و فعالیت های ریاست های امر بالمعروف و نهی عن المنکر و محتسبین مربوطه قدردانی نمود و هم چنان در راستای انجام وظایف محوله کامیابی بیشتر را استدعا نمود.

در ادامه؛ روسای امر بالمعروف نظریات و پیشنهادات شان را پیرامون مسایل مربوطه مطرح نمودند که از جانب شیخ صاحب حفظه‌ الله؛ برای حل مشکلات وعده همکاری همه جانبه صورت گرفت.

در این ملاقات خلیفه صاحب سراج الدین حقانی حفظه‌الله نیز پیرامون موضوع صحبت نموده در جهت انجام بهتر امور وعده همکاری نمود.

در اخیر امیرالمؤمنین شیخ هبت‌الله حفظه‌الله به مجاهدین و تمام امت مسلمة دعای خیر نمودند و به محتسبین در راستای انجام احسن وظایف شان توفیق خدمت آرزو نمودند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS