دیدار معین وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات از قول اردوی مرکزی کابل

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۲/۷ - ۹:۲۷

این دیدار با همراهی مولوی راز محمد حامد رئیس ازاله منکرات این وزارت، و اشتراک مسولین قول اردوی ۳۱۳ کابل با جمع کثیری از مجاهدین دایر گردید.

مجلس با تلاوت آیاتی قران کریم و سخنان رهنمودی رئیس ازاله منکرات وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر آغاز گردید.

سپس پیام رهبری ا.ا.ا از سوی مولوی عبدالرحمن منیر معین سمع شکایات وزارت امر بالمعروف قرآئت گردید. مولوی عبدالرحمن منیر خطاب به مجاهدین این قول اردو پیرامون پابندی در اطاعت از دستور بزرگان گفت: در جهت اطاعت از دساتیر رهبری امارت اسلامی پا بند و جدی باشید زیرا اطاعت از بزرگان در حقیقت اطاعت از اوامر الله متعال و رسول الله صلی الله علیه و سلم است. معین سمع شکایات وزارت امر بالمعروف اضافه کرد: اخیراً قوانین و دستورات که از سوی این وزارت ابلاغ گردیده است مطابق احکام صریح دین مبین اسلام است، که نقش وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر این است تا در رابطه به آن مردم را آگاه سازد.
مولوی عبدالرحمن منیر در ادامه روی مسائل همچو: جلوگیری از استخدام افراد کم سن، دوری از ظلم، کبر و غرور، امانت داری در نگهداری بیت المال، پا بندی به نماز های جماعت، ممنوعیت جدی شنیدن موسیقی و فلم های نادرست، خود داری از نصب تصاویر بزرگان در وسائط نقلیه و فعالیت جدی بخش عقیدتی قطعات نظامی به منظور یادگیری درست عبادات توضیحات مفصل بیان نمود.

در پایان معین سمع شکایات وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر، بر پابندی و تطبیق جدی هدایات فوق تاکید نمود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS