"اعلان داوطلبی

org_admin

Publish Date

Closing Date

وزارت امر به معروف، نهی از منکر و سمع شکایات از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تدارکات قرطاسیه باب و لوازم اولیه دفتری مورد ضرورت این وزارت تحت شماره داوطلبی MPVPEC-OB-NCB-1401-05 اشتراک نموده، نقل شرطنامه را از طریق فلش دسک از مدیریت عمومی تدارکات اجناس این وزارت بدست آورده، آفرهای خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ساعت 10:00 قبل از ظهر روز چهار شنبه مؤرخ 19/1/1444 ق مطابق 26/5/1401 ه ش به مدیریت عمومی تدارکات اجناس این وزارت واقع سرک دارالامان متصل ریاست پنج استخبارات کابل تسلیم نمایند. آفرهای ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمی باشد. تضمین آفر بصورت پول نقد و یا ضمانت بانکی مبلغ (52000) پنجاه و دو هزار افغانی بوده و جلسه آفرگشایی به روز چهار شنبه مؤرخ 19/1/1444ه ق مطابق 26/5/1401 ه ش ساعت 10:15 قبل از ظهر در تعمیر یک منزله صحن چمن وزارت امر به معروف، نهی از منکر و سمع شکایات قرار دارد، تدویر میگردد"

More tenders

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۰
Background image

"اطلاعیه تصمیم اعطا قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت امربالمعروف، نهی عنی المنکر و سمع شکایات در نظر دارد، قرارداد تدارک مقدار 70000 لیتر تیل . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۱:۷
Background image

"اعلان داوطلبی

وزارت امر به معروف، نهی از منکر و سمع شکایات از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تدارک و نصب تجهیزات رادیو صدای منبر تحت شماره داوطلبی MOPVPE-OB-NCB-1402-14 . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۹ - ۱۵:۵
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطا قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت امربالمعروف، نهی عنی المنکر و سمع شکایات در نظر دارد، قرارداد تدارک 440 دانه دوشک همراه پوش، . . .

Back to tenders