معین مسلکي و پالیسي وزارت امر بالمعروف با مسؤولان محلي وعالمان دین ولایت خوست دیدار و ملاقات نمود

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۱ - ۱۵:۲۵

شیخ محمد فقیر محمدی معین پالیسی و مسلکی وزارت امر بالمعروف، نهی عن‌المنکر و سمع شکایات و هیئت همراهش طی سفری جهت تطبيق بهتر فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله و قانون امر بالمعروف و نهی عن‌المنکر، آگاهی عامه، و شنیدن شکایات مردم با مسؤولان محلی، علمای دین، بزرگان قومی و وکیلان گذر این ولایت دیدار و ملاقات نمود.

شیخ محمد فقیر محمدی معین پالیسی و مسلکی طی صحبتی از فداکاری‌های مجاهدین و مردم ولایت خوست قدردانی نموده افزود که مردم افغانستان همواره در برابر تجاوز و اشغال شجاعانه ایستادگی کرده و پاسخ دندان شکن تحویل شان نموده است.

وی همچنین به ارزش و اهمیت اطاعت پرداخت و تاکید کرد: همه مسؤولان، عالمان دینی و بزرگان قومی وظیفه دارند تا فرامین، احکام و هدایت‌های صادر شده از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله را اجرا نموده و به دیگران برسانند.

شیخ محمدی از عالمان و بزرگان قومی خواست تا در جهت اصلاح و رشد فکری جامعه تلاش کنند و در زمینه با محتسبین امر بالمعروف و نهی عن‌المنکر همکاری نمایند.

هم‌زمان مسؤولان محلی، عالمان دین و بزرگان قومی ولایت خوست، امر به معروف و نهی عن‌المنکر را اساس جامعه اسلامی خوانده افزودند که امر به معروف و نهی عن‌المنکر وظیفه مشترک همه است آنان اطمینان دادند که نسبت به اجرا و ابلاغ فرامین، احکام و هدایت‌های عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله به دیگران متعهد هستند.

قابل یادآوری است که جناب شیخ محمدی طی جلسه‌ای جداگانه با محتسبین مرکز و ولسوالی‌های این ولایت دیدار نموده جهت پیش برد بهتر امور روزانه برایشان توصیه‌های لازم نمود و از آنان خواست تا امور کاری خویش را مطابق قانون امر بالمعروف و نهی عن‌المنکر به پیش ببرند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۱ - ۱۵:۲۵
Background image

معین مسلکي و پالیسي وزارت امر بالمعروف با مسؤولان محلي وعالمان دین ولایت خوست دیدار و ملاقات نمود

شیخ محمد فقیر محمدی معین پالیسی و مسلکی وزارت امر بالمعروف، نهی عن‌المنکر و سمع شکایات و هیئت همراهش طی سفری جهت تطبيق بهتر فرامین، احکام و هدایات عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله و قانون. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۵:۲۱
Background image

شماری از نظامیان و مسئولین اداره پیشین از برنامه های وزارت امربالمعروف اعلام حمایت نمودند

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات با شماری از جنرالان، قوماندانان قول اردوها، افسران، رؤسا و مسئولین ادارۀ پیشین در مقر این وزارت دیدار کرد.

در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۵:۲۶
Background image

سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغي افغانستان ملاقات نمود

الحاج شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با آمرین و اعضای شورای جماعت تبلیغی افغانستان در مقر این وزارت دیدار و ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

BACK TO NEWS