شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه ها و همکاری با محتسبین در مقر این وزارت تدویر یافت.

شیخ محمد فقیر محمدی معین مسلکی وپالیسی وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در این نشست بر نقش مهم و ارزنده علمای دین و امامان مساجد در جهت اصلاح اذهان عامه تأکید نموده بیان داشت؛علمای کرام حیثیت و جایگاه خاصی در جامعه اسلامی دارند و همه‌ی علماء باید برای بقای نظام اسلامی تلاش خستگی ناپذیر را انجام دهند.

شیخ محمد فقیر محمدی در جمع ازعلماء کرام و امامان مسجد افزود؛ که علمای دین در حقیقت پیشوایان و رهبران جامعه می باشند، آنها باید برای اصلاح و تربیت مردم حلقات درسی فقهی و دینی را در مساجد راه اندازی نمایند و همچنین ترجمه و تفسیر قرآنکریم را برنامه ریزی و تنظیم نمایند. و نیز جهت آگاهی مردم از احکام الهی سعی و تلاش به خرچ دهند.

شیخ محمد فقیر محمدی معین پالیسی و مسلکی وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات خطاب به علماء و امامان مساجد گفت: که باید از تاریخ گذشته درس بگیرند، زیرا در نظام های گذشته فرصت مناسب برای بیان احکام اسلامی توسط علماء موجود نبوده اما با تحکیم نظام اسلامی علاوه بر پدید آمدن اصلاحات در سایر عرصه ها؛ زورگویی ها در کشور خاتمه یافته و تمام مسئولیت حفاظت از نظام اسلامی به دوش علمای کرام میباشد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS